پذیرش طلاب سطح عالی در مدرسه فقهی آل یاسین(ع)  
کد خبر: 3891218
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

پذیرش طلاب سطح عالی در مدرسه فقهی آل یاسین(ع)  

مدرسه فقهی آل یاسین(ع) تحت اشراف آیت‌الله محمدمهدی شب‌زنده‌دار برای دوره سطح عالی (پایه ۷ تا ۱۰) در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ طلبه می‌پذیرد. 

پذیرش طلاب سطح عالی در مدرسه فقهی آل یاسین(ع)  به گزارش ایکنا، مدرسه فقهی آل یاسین(ع) تحت اشراف آیت‌الله محمدمهدی شب زنده‌دار برای دوره سطح عالی (پایه ۷ تا ۱۰) در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ طلبه می‌پذیرد.

ثبت‌نام آزمون متمرکز مراکز فقهی از ۱۵ بهمن ۹۸ از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه آغاز شده و تا ۸ اسفند ادامه داشت.

قرار بود آزمون فوق در اسفند ماه سال ۹۸ برگزار شود که با توجه به شیوع بیماری کرونا فعلاً زمان برگزاری آن مشخص نیست و از طریق معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه اعلام خواهد شد. 

طراحی کلان برنامه‌های مدرسه در شورای فکری مبتنی بر آراء رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام؛ احیای سنت‌های صحیح حوزوی مانند انتخاب آزادانه اساتید؛ توجه جدی به مسأله تهذیب و بصیرت‌افزایی؛ اجرای روزانه کلاس راهنمای فقه و اصول به همراه جلسات انس از جمله مزایای تحصیل در مدرسه فقهی آل یاسین(ع) است.

همچنین ارائه مشاوره‌های تحصیلی، تهذیبی و خانوادگی؛ مدیریت هوشمند از سوی طلاب نسبت به برنامه‌های علمی و تهذیبی از دیگر مزایای حضور در این مدرسه است. 

هدف اصلی تأسیس مدرسه، زمینه‌سازی تربیت مجتهد فقیه تراز نظام اسلامی شیعه و سیاست کلان مدرسه نیز ارائه الگویی کارآمد در تربیت طلاب علوم دینی اعلام شده است.
انتهای پیام
captcha